Рубрика: Հաշվետվություն, Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Բլոգում տեղադրել մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Հղումը
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։
    Մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին, հաճախ նույնիկ՝ երկու մակարդակն էլ լուծել եմ:
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
    Մասնակցել եմ «Գունային խաղեր», «Կոտորակները կենցաղում» և «Ճամփորդություն դեպի Արատես» նախագծերին։
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։
    Ինձ դուր է գալիս «Գունային խաղեր» նախագիծը, քանի որ խնֆիրները լուծելուց պետք է մտածել, քանի որ դրանք տրամաբանական են։
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
    Առաջարկ չունեմ։
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    Այո, բանավոր հաշվարկենորվ կատարում եմ գնումներ, հաշվում եմ սենյակների ծավալը։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունենրին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
    Այո, սիրում եմ, քանի որ այդպես կարողանում եմ ավելի լավ հասկանալ։ Պարապունքների ծամանակ սովորել եմ հաշվել սենյակի ծավալը:
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    Geogebra, google forms:

Оставьте комментарий